Vítězslav Malina

Barbershop - brandové focení

Vítězslav Malina
Barbershop - brandové focení
 

Před samotným focením pro barbershop jsme ladili vizuální styl inspirovaný 30. lety. Jasná světla, tvrdé stíny, atmosféra starých portrétních ateliérů.

Proto jsem si sedl před foťák sám. Testoval jsem světlo, kompozici i výraz. Hledal jsem správný tón – něco mezi ostrostí a elegancí. Vznikla z toho série autoportrétů, která pomohla doladit finální scénu pro klienta.

Tahle fáze není navíc. Je to součást tvorby moodboardu, před finálním focením.

V následujících týdnech budeme pokračovat. Nejprve portréty majitele – část v ateliéru, část přímo v prostoru barbershopu. Až si sedne vizuální linka, pustíme se do série fotek klientů a jejich účesů. Stylově zůstaneme věrní původnímu konceptu – ostré světlo, charakter a lehká nadsázka ve formátu inspirovaném mugshoty. Bude to syrové, výrazné a zapamatovatelné. Přesně tak, jak má značka vypadat.

Pokračování brzy! Sledujte Instáč!

A ozvěte se mi, jestli chcete taky pořádný focení.